Πολιτική Πληρωμής - Τρόποι Αποστολής

Tρόποι Πληρωμής

Με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό:

Προεξοφλήστε την παραγγελία σας σε ένα από τους ακόλουθους λογαριασμούς των Τραπεζών που συνεργαζόμαστε :

ALPHA BANK:  GR2201402600260002320001148
ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ: GR9501101040000010444075559
ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ: GR8401720470005047016513436
EUROBANK: GR1802606300000010201204708
Δικαιούχος: ΜΠΙΛΑΛΗΣ Γ - ΚΑΡΑΒΑΝΗΣ Α Ο.Ε

και στείλτε μας το αντίγραφο της τραπεζικής εντολής πληρωμής με mail sales@artandpaper.gr ή καλέστε μας στο 210-32 26 313.
Με την λήψη του αντίγραφου της τραπεζικής εντολής πληρωμής, σας αποστέλλουμε την παραγγελία σας.

 

Παραγγελία / Παράδοση Προϊόντων/ Έξοδα Αποστολής

Ολοκλήρωση παραγγελίας:
Με το που ολοκληρώνεται η παραγγελία σας, σας αποστέλλεται αυτόματα ένα επιβεβαιωτικό e-mail με τις λεπτομέρειες της παραγγελίας σας.
Ημερομηνίες και ώρες παράδοσης
Οι ημέρες παράδοσης είναι από Δευτέρα μέχρι Παρασκευή από τις 10.00 πμ μέχρι 5.00 μμ (για Αθήνα*).
Για την υπόλοιπη Ελλάδα ισχύουν οι ώρες παράδοσης της εκάστοτε Μεταφορικής Εταιρείας.

Έξοδα Αποστολής
Τα μεταφορικά έξοδα υπολογίζονται κατά την αποστολή της παραγγελίας
Για την αποστολή του ξύλινου stand της εταιρείας Poppik επικοινωνήστε πρώτα μαζί μας με mail sales@artandpaper.gr ή καλέστε μας στο 210-32 26 313.

 

Ακύρωση Παραγγελίας
Ακύρωση της παραγγελίας δύναται να γίνει στις κάτωθι περιπτώσεις :
Πριν ολοκληρωθεί η παραγγελία, κατά τη διάρκεια της ηλεκτρονικής διαδικασίας της παραγγελιάς μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας διαγράφοντας τα προϊόντα από το καλάθι με το  κουμπί "Κατάργηση" που θα βρείτε κάτω αριστερά ή μηδενίζοντας τις ποσότητες. 
Εάν έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία αλλά δεν έχει ακόμη μπει στην διαδικασία για ετοιμασία. Σε αυτή την περίπτωση θα πρέπει να επικοινωνήσετε πρώτα μαζί μας με mail αναγράφοντας τον αριθμό παραγγελίας και αριθμό ακύρωσης στο sales@artandpaper.gr ή να μας καλέσετε μας στο 210-32 26 313.

 

Καθυστέρηση παραγγελίας

Η παραγγελιά σας δύναται να καθυστερήσει για τους εξής λόγους:

Το προϊόν έχει καθυστερήσει να σταλεί από τον προμηθευτή μας. Υπάρχουν  περιπτώσεις όπου μια παραγγελία μας μπορεί να «κολλήσει» στο τελωνείο ή στη μεταφορά του, με αποτέλεσμα να μην το έχουμε στις αποθήκες μας όταν υπολογίζουμε. Σε μια τέτοια περίπτωση, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας ρωτήσουμε εάν θέλετε να σας παραδώσουμε την παραγγελία χωρίς αυτό το προϊόν ή να σας προτείνουμε κάποιο εναλλακτικό. Το είδος αυτό θα σας το στείλουμε αμέσως μετά την παραλαβή του στις αποθήκες μας

Το προϊόν που παραγγείλατε έχει ήδη καταργηθεί και δεν είναι διαθέσιμο: Ανάμεσα στα προϊόντα που εκθέτουμε στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα υπάρχουν σπάνιες περιπτώσεις όπου το προϊόν έχει καταργηθεί και ακόμη εμφανίζεται καθώς υπάρχει οριακό υπόλοιπο το οποίο δύναται να εξαντληθεί. Στην περίπτωση αυτή, υπάλληλος της εταιρείας μας θα επικοινωνήσει άμεσα μαζί σας για να σας δώσει όλες τις εναλλακτικές λύσεις

Σε περιόδους ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών καθώς και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας, που δύναται να επηρεάσει την μεταφορά και παράδοση της παραγγελιάς σας

Σε περίπτωση που είναι αδύνατη η τηλεφωνική ή/και η μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) επικοινωνία μαζί σας (εάν παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα στην παραγγελία σας, είτε σε σχέση με το προϊόν είτε σε σχέση με την πληρωμή του) επειδή πχ τα στοιχεία σας που έχετε καταχωρήσει δεν είναι σωστά ενημερωμένα